love "ungu"

i love everything about purple or "UNGU".. 

colour!!


and also music band "UNGU"

ungu Pictures, Images and Photos

exspecially pasha [vokalis ungu].. encem bangat!!

ungu Pictures, Images and Photos

dan jugak lagu2 dari kumpulan ungu


aku suka semua lagu dari kumpulan ungu.. sedap di dengar walaupun banyak lagu yang tangkap leleh punya tapi wat aku rasa tenang jee.. jangan salah faham,aku bukan jiwang tauuu... no.. no.. no.. no.. tak pandai lah.. cuma suka dengar je.. lebih2 lagi time nak tido.. layannn terus.. *mendodoikan,aku kan tak leh tido tanpa music*

pas ni nak tukar la background music blog ni.. macam dah lama je lagu aishiteru tu kedengaran di laman blog aku ni.. jom layann lagu ni pulak.. -dirimu satu- kasi karat cikit..





!! SHARING IS GOOD !!

No comments:

Post a Comment