secret admire

ahh.. pagi- pagi lagi dah terfikir secret admire.. bukan rindu tapi teringat tau.. ni semua tempias insiden aku terlanggar meja solek ku pagi tadi, sampai betaburan barang atas meja.. spontan nya mata aku mencari 1 barang yang ku kira unik.. ye la pemberian orang ku jaga dengan baik meskipun sekali sekala pakai jugak.. *nak try*


  
mmm.. ni la yang aku maksudkan.minyak wangi elizaberth arden (red door-velvet)..bau nya sedap tau.. ni pemberian dari seorang cik abang yang aku pun tak kenal dia dan tak tau kat mane dia dapat no hp aku.. kata nya dapat dari seorang kawan aku.. tapi tak cakap sapa.. aku layan je,buat kawan.tak baik pulak nak menyombong ngan dia, lagi2 dia budak 1 negeri ngan aku.. sejak itu dia selalu menghubungi aku, aku jadi kenal dia serba sedikit.. dari saat itu kita janji jumpa di  bandar *city square* dan first jumpa tu la dia bagi minyak wangi ni sebagai tanda perkenalan.. terima kasih AWAK.. tapi sekarang tak tau dia bawa diri kat mane,merajuk kot setelah  aku kata... I'M SINGLE BUT NOT AVAILABLE!! *poyo* maafkan aku..


dan kunjungan jambangan bunga ni pulak lagi mengejutkan aku.. 1 hari ada orang datang ketuk pintu umah aku,katanya cari aku.. bila jumpa je cepat2 dia menghulurkan jambangan bunga ni.. aku terpinga-pinga la.. *dlm ati suka* sempat juga tanya sapa bagi tapi dia lari sambil menjawap dia yang bagi.. wahh romantik kok.. aku bukanlah minah bunga tapi kalau orang bagi amik je la.. padahal aku tak kenal siapa orang tu.. macam pernah jumpa je tapi  kat mane ya.. last2 aku tau cik abang tu kawan sekerja abang ipar aku.. *malu nya* katanya minat kat aku.. pehh macam artis je.. *perasan*


itu cuma kisah sebahagian dari mereka yang di menjadi peminat rahsia.. bila di fikirkan balik aku jadi tertanya - tanya.ada apa dengan ku?? aku bukan nya cantik pun ataupun bukan kategori wanita idaman lelaki.. malah masih seperti wanita asia yang lain.. tapi ape2 pun aku bersyukur dengan segalanya.. thanks lord!!



!! SHARING IS GOOD !!

No comments:

Post a Comment