KERANA JANJI

sebelum my bff tu kawen dia dah suruh buat video untuk foto wedding dia tu.. aku pun ia ia kan je.. siap cakap "janji" lagi tu.. bila dah terlepas cakap janji baru la teringat sebenarnya aku tengah sibuk.. alamakkkk... nak tarik balik takut dia kecik hati pulak, nak tak nak aku cuba luang sedikit masa untuk tunaikan permintaan dia, tu pun aku dah buat paling simple.. takde masa untuk edit2 pic dia..  tu lah nak berjanji sangat,padan muka aku... aku tak leh,kalau dah janji mesti ditepati sebab aku nak orang lain buat benda yang sama untuk aku..


ni lah hasilnya... walaupun tak best sangat tapi hanya ini yang tersempat.. 
ternyata ini pun dah menggembirakan mereka berdua..
sorry friend coz hasil nya mungkin tak seperti yang diinginkan..
 tapi kalau de masa nanti aku buat lain la..
kali tak janji !! hehe..

!! SHARING IS GOOD !!

No comments:

Post a Comment