HOBI BARU??

sebenarnya aku memang dari dulu lagi suka edit photo untuk suka2 je.Macam seronok pulak tengok bila dah edit walaupun hasilnya entah pa pe je.. sebab tu bila dah boring sangat tu mula aku merayau google sana sini cari sesuatu yang boleh bantu aku edit photo tapi sejak bila entah,yang aku pasti kebelakangan ini la.. macam hobi baru pulak, aku makin kerap je edit photo.. pantang je ada masa free.. padahal aku bukannya ada kelulusan apa pun dalam bab design2 ni. cuma nya sekarang aku semakin seronok pulak.. aku nak cari la sapa2 yang boleh tolong ajarkan teknik2 edit photo ni atau software2 yang sedap untuk edit photo.. so buat kawan2 yang teror bab edit2 ni kongsi2 la ilmu sikit ye.. 

salah satu hasil edit online ni.. 

aku nak belajar nak edit photo yang nampak hidup.. contohnya gabungan gambar dengan pemandangan gitu haaa.. kalau ada sesiapa yang tahu, mohon sumbang2kan la ilmu tu hehe..



!! SHARING IS GOOD !!

No comments:

Post a Comment