" mencintai vs dicintai "

aku bukannya "dokter love" tapi melalui apa aku pernah baca dan jugak melihat masalah orang disekeliling ku telah menjadi aku sedikit matang dan mengetahui serba sedikit tentang cinta.. 
ahh bosan!! 
itu bagi korang yang taknak mendalami perihal itu.. tapi orang akan cepat melatah..
cehh jiwang!! 
 itu bila kita mula bicara tentang cinta..
cinta ada pelbagai definisi,itu semuanya menurut sejauh mana kita paham apa itu cinta..
  
 mencari sebuah kebahagiaan sejati bukanlah sesuatu yang mudah untuk digapai.apabila jumpe je ngan insan yang disayangi mungkin dia akan mengecewakan kita dan bila jumpa ngan orang yang menyayangi kita pulak mungkin kita yang akan mengecewakan dia.. sememangnya ini adalah lumrah dalam percintaan.namun kalau di fikir- fikir yang mana lebih baik ye .. untuk memastikan kita bertemu kebahagiaan hidup ni..

" bercinta dengan.. insan yang kita terlalu menyayanginya namun si dia belum tahu hatinya 
atau
 insan yang menyayangi kita tetapi hati kita belum pasti ada siapa "



mm kopius!!
  kedua-dua ada pro dan kontranya.
tepuk dada tanyalah selera..



 p/s: kepada yang sedang bercinta dan sedang ingin bercinta,pahamilah apa itu cinta dan definisikanlah mengikut pengertian  korang.. * boleh ke macam tu* tapi harus ingat ye,cinta bukan segalanya..
aku doakan kebahagiaan itu selalu milik korang..

sekian

!! SHARING IS GOOD !!

1 comment:

  1. hehe..bru jugak nengok movie 2 alam n anu lam botol....hmm..xade bnyak beza pon citer 2 tue....camne la dr rozmey leh letak target tggi giler kat movie dier tue,...bkan nyer sedap mane pon....n ..lam botol lak..ending dier xbest...cam tgantong jer.....aduss...skang ni citer melayu kurang memuaskn...buat just nk untong jer....termsok lah movie CUN n CUTI CUTI CINTA...xsedap!!!!

    ReplyDelete