orang malaysia gemuk??

dulu pernah ada kenalan perempuan dari vietnam, pandai berbahasa melayu sebab dah 3 tahun bekerjasama ngan kitorang.. sekarang dia dah balik vietnam la.. teringat pulak dulu bila kitorang kuar lepak- lepak dia selalu kata.. "kenapa ye orang malaysia ni gemuk - gemuk,pendek pulak tu... makan apa ye korang??" aku tengok dia...macam lawak je soalan dia.. aku tau la di cantik,kurus dan tinggi tapi ada ke semua perempuan vietnam macam dia.. mungkin dia betul kot,tapi  tak semua jugak kan?? aku tengok orang kita ok je.. ke aku tak pandai menilai atau memang aku tak pernah perasan selama ini..

bila pikir balik,ada jugak timbul persoalan ..
"betul ke apa yang dia cakap tu??"

http://2.bp.blogspot.com/_HKkc8LVCxA0/S-KZb2cq-BI/AAAAAAAAB9o/Qzuk9tJQL1I/s1600/wanita-gemuk.jpg
gambar hiasan


p/s: entri ni takde kene mengene ngan sapa-sapa,so korang jangan terasa pulak ye..

!! SHARING IS GOOD !!

4 comments:

  1. tak jugak.orang putih pon ramai yang gemuk2 tapi sebab dorang tinggi,tu yang tak nampak sangat.kita ni kan pendek2,tu yang nampak gemuk.

    ReplyDelete
  2. kita makan nasi...

    nasi kan tinggi kolestroll..

    ohhohoohoh..^^

    ReplyDelete
  3. dah follow +) jom follow saya..

    http://ayampenyek.blogspot.com/2011/03/gemuk-beristeri-cantik.html

    ReplyDelete