5 HARI MENGHILANG??

menghilang?? oh suka hati aku je ekk.. dah memang pon aku jarang update blog kan.. sebenarnya 5 hari lepas aku bercuti di johor bahru.. suke, suke, suke.. balik jb ni  pun sebab dapat jemputan dari kakak ipar untuk menghadiri majlis ulangtahun perkahwinan nya ke 20. Tapi kali ini cuti tanpa big boss (abang aku la). Aku pergi berlima ~ bini dan 3 orang anak dia.
cerita- cerita dengan gambar je la..

terminal bas kota tinggi jb
pose bersama anak2 buah aku.. alahai.. macam baya aku je diaorang tu..
pasangan bahagia 20 tahun bersama.. semoga tuhan memberkati

sweet moment

potong kek meraikan hari bahagia

sebahagian dari ahli keluarga yang hadir

jeng jeng sempat jugak aku pose dengan diaorang

kandid sebelum balik kl


apa yang pasti cuti tu memang best selain dari kesempatan untuk jumpa ahli keluarga yang lain,aku dapat juga  merasa makanan ala rimba dan juga menu dari sarawak yang dihidangkan sepanjang cuti.. kesudahannya berat aku naik 2kg dengan gaya fizikal perut boroi.. hahaha

!! SHARING IS GOOD !!

No comments:

Post a Comment