mentor 5 : salma best!!

https://lh5.googleusercontent.com/-bTsOwd4r3po/TXZgRgpAG2I/AAAAAAAAEWs/GFFatIVSTPU/s1600/Erra-Fazira-Salma.jpg
semalam memang terlebih sudah!! giloo tido sampai malam, nasib baik tak terlepas mentor.. tinggal 10minit lagi mentor nak mula tauu.. aku memang tunggu mentor kumpulan b ni.. nak tengok salma punya pasal..ingat salma bukan kerna aku suka tengok mentor dia yang cun melecun tu dan bukan jugak kerna dia budak sabah jiran sarawak tapi tak tau kenapa hati aku macam terdorong nak tengok perkembangan salma sejak dari sesi ujibakat lagi.. mula2 aku kesian tengok dia terlepas nombor giliran masa ujibakat tu tapi nasib erra bagi peluang dan mungkin dah rezeki dia kot sehingga erra pilih dia.. pas tu aku pulak emosi ngan mulut laser naz ahmad yang terlebih sudah tu.. sebab dia cakap salma kureng cantik masa minggu pengenalan.. tu la salma jadi tak yakin pada diri sendiri.. sehinggakan isu cantik tu jadi panas pulak padahal mentor tu pertandingan nyanyian jer.. sengal!! kalau tengok pon memang  tak dinafikan salma memang best,suaranya mantap .. tapi tak semestinya dia bagus  kan..??  seperti dia sendiri akui dia perlu juga belajar semuanya..  semoga dia berjaya dalam mengharungi cabaran mentor  tu dan yang penting dapat mengubah nasib keluarga seperti yang dia mahukan semasa sesi ujibakat januari lalu.. all da best salma..


!! SHARING IS GOOD !!

No comments:

Post a Comment