JOM KITA BERHIBUR

arini macam free je,kerja pun dah selesai semua.. tu yang aku sempat nak update blog ni.. apa kata kita layan lagu kat youtube je.. jom!!!  aku nak preview lagu artis kesukaan aku ni.. MELISSA FRANCIS..artis yang memenangi anugerah artis wanita stylo di ABPBH tempoh hari..  mungkin korang tak kenal melainkan korang berasal dari sarawak sebab dia ni salah seorang dari penyanyi dayak/iban..bagi yang tak  kenal tu jom preview video ini untuk saksikan kehebatannya.. hehe... ini yang aku suka tengok sebab tu aku shared, kalau korang taknak tengok aku tak paksa ye.. kita enjoy!!

tajuk: "MUTUS ATI"

lagu iban bertajuk " MUTUS ATI " adalah salah satu lagu yang telah menaikkan nama melissa francis dalam industri muzik.lagu mutus ati ini juga turut diterjemahkan dalam versi melayu yang di bertajuk...

tajuk: "KU RELAKAN " .(versi melayu)

Aku lebih suka layan lagu secara live sebab tu aku lebih suka tengok masa diorang buat konsert.Biarpun kadang-kadang audio nya kurang jelas tapi macam puas je tengok.. macam kita pun ada bersama kan..?? korang tak rasa begitu ke.. aisyehhh.. apa lah aku mencarut ni..

tajuk: "PENGERINDU TUA"

Ni lagu baru melissa.. dan lagu yang paling aku suka la untuk album baru nya tu.. lagu yang berjudul "PENGERINDU TUA" maksudnya "CINTA KITA" sedap didengar.. akulah... korang?aku tak tau.. 

jom kita layannnnnn...

sekian.



!! SHARING IS GOOD !!

No comments:

Post a Comment