semua orang ada impian

aku seperti orang lain jugak.. memiliki impian yang aku rasa ingin sangat nak capai secepat mungkin.. Perkahwinan dan memiliki anak itulah impian ku yang paling agung.. seharusnya dalam usia ini aku sudah boleh bergerak mencari kehidupan yang sebenar... bukan masa utuk berfoya - foya lagi...

 aku hanya mampu tersenyum,menantikan siapakah yang bakal menjadi pendampingku. 

namun jauh di sudut hatiku terfikir,siapakah yang boleh menjadi pendamping kepada aku yang serba kekurangan ini.aku mohon kepada tuhan agar menemukan aku dengan insan yang benar2 memerlukan aku dalam kehidupannya... meskipun kini aku tak bersendirian tapi aku tak yakin bahawa dia cinta ku yang terakhir..

 cinta hingga ke hujung nyawa.. 

 persoalannya sekarang.. 



hahaha... doakan je ye..
 

!! SHARING IS GOOD !!

No comments:

Post a Comment