wonderful tonight

12 mei tu la besday teddy bear.. bulan -bulan  jugak aku pikir nak wat pe untuk dia.. ea la,kalau besday aku dia pulak orang yang paling bzy cari idea nak kena kan aku... tapi aku tak pikir nak kena kan dia..*takut dia balas la tu*  check2, kebetulan pulak aku cuti time tu. apalagi.. aku plan la nak wat surprise party untuk dia.. aku siap ajak famili aku sekali.. nasib baek diaorang sporting semua... *i love you all*.. bila semua dah settle,aku kol suruh datang umah,emergency konon.. datang2 je pukul 8pm terus bawa g makan kat kfc.. kesian jugak nengok dia datang ngan wajah ngantuknya.. tapi aku takde pilihan,kalau cakap awal2 mesti dia xnak,pemalu konon... sorry teddy bear, i hope u like it.. wonderful tonight 4 u hehe..

happy birthday to you!!

"teddy bear @ adeQ" teman ketawa dan airmata..

famili ku yang sporting..  

thanks..





!! SHARING IS GOOD !!

No comments:

Post a Comment